Logo MCFR
ГоловнаФорум

Вакансія кадровика.

Irenem

16.10.2014

13:38

Шановні колеги!

Відкрито вакансію в компанії (450 працівників, офіс - лівий берег Києва).

Вимоги:
- досконале знання КЗпП;
- своєчасне оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, відповідно до трудового законодавства;
- формування і ведення особистих справ працівників, ведення архіву справ, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами;
- надання консультацій з питань трудового права та кадрового діловодства.

Прошу надсилати Ваші резюме на адресу: i.klimenko@mizol.com

_Аля_

27.04.2015

16:09

До уваги кадровиків,які в пошуках роботи!
На промислове підприємство,що знаходиться в с.Мартусівка, Бориспільського р-ну Київської Обл. потрібен менеджер з персоналу.

Для кандидатів, що проживають у м.Києві, є розвозка від метро Харківська, що відправляється о 7.10 (час перебування в дорозі 30 хв). Для кандидатів з м.Борисполя- розвозки немає, добратися можна : — маршруткою Бориспіль-Мартусівка/ Проців, -власним авто, — або нашою рзвозкою від зупинки Чубинське.

Графік роботи з пн-пт з 8−17.00. Офіційне працевлаштування та зарплата.
Приступати до роботи з 01.07.2015 року на період декретної відпусткиосновного працівника.

Обов’язки:
робота з програмою 1С8 версія (прийом, переведення, звільнення, підвищення окладу)
ведення журналів обліку (В, К,)
видання наказів: прийом, переведенння, звільнення, увільнення, відпустки,
формування і ведення особистих справ працівників, ведення архіву справ, внесення змін, пов’язаних із трудовою діяльністю
заповнення ЛН
ведення трудових книжок та книги обліку руху ТК
підготовка документів на оформлення з/п карток працівниками під-ва
здача звітів до ЦЗ
ведення табелів обліку робочого часу (певних структурних підрозділів)
ведення штатного розпису

Вимоги:
в/о
д/р від 1 р.
бажання працювати

Надсилайте свої резюме на адресу a.yakotiuk@bfz.kiev.ua

Альона

11.10.2016

11:26

Manpower - американская компания по предоставлению услуг организациям в области управления персоналом (рекрутинг).
Открываем позицию HR администратора.
Обязанности:
Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме в 1С ЗУП;
Сопровождение персонала клиентов по административных вопросам, с помощью провайдера (командировки, страховки, мобильная связь, визы и.т.д. ).
Требования:
Знание 1С кадры версия 8.0;
Владение английским языком (уровень - для общения и переписки с сотрудниками по вопросам кадрового документооборота);
Усидчивость, внимательность, желание работать и развиваться в сфере HR.
Опыт в кадровом администрировании от 1 года.
Условия работы:
Испытательный срок- 3 месяца;
Корпоративная мобильная связь;
Социальный пакет согласно законодательства (ежегодный отпуск 24+4, больничные)
График: Пн-Пт с 9.00-18.00

Если хочешь развивать свои профессиональные и личные качества-тебе к нам!
Звони- (067)547-57-26

Кадровик-01

14.07.2017

09:46

Унікальна пропозиція!!!

Необмежений доступ до усіх продуктів видавництва MCFR, зокрема тих, що стосуються кадрової справи, а саме: журнал та портал «Кадровик-01», експертно-правова система «Expertus: Кадри» і найголовніше — безпосередній контакт із експертами, які завжди знають, що порадити та чим зарадити.

Для цього Вам лише потрібно стати частинкою нашої команди. Деталі вакансії — за посиланням ˃˃˃

Ми чекаємо саме на Вас!!

Модератори:


Зараз на форумі

Активні користувачі (за останні 3 хвилини): немає.

Модераторів: немає.

Останній зареєстрований:

Усього зараз відвідувачів на форумі: , з них прихованих:

Найбільше відвідувань було зафіксовано : відвідувачів

Тільки зареєстровані користувачі можуть відповідати
на повідомлення в цьому розділі.

Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся

 
 

Профайл Особистий
кабінет